Πέμπτη, 29 Οκτωβρίου 2020

Οι έως τώρα ενδείξεις δείχνουν ευθύνες του εμπορικού πλοίου Maersk Launceston... - ΒΙΝΤΕΟ -


Για το πρωτοφανές συμβάν έξω από το λιμάνι του Πειραιά...

Εντύπωση έχει προκαλέσει το πρωτοφανές συμβάν έξω από το λιμάνι του Πειραιά, με τη σφοδρή πρόσκρουση ενός εμπορικού πλοίου πάνω σε ναρκοθηρευτικό του  Πολεμικού Ναυτικού.

Το ναρκοθηρευτικό «Καλυψώ» υπέστη σοβαρές ζημιές και πήρε κλίση, ενώ άμεσα ξεκίνησε η επιχείρηση για την διάσωση του πληρώματος και η επιχείρηση ρυμούλκησης.

Οι έως τώρα ενδείξεις δείχνουν ευθύνες του εμπορικού πλοίου Maersk Launceston και το Λιμενικό προχώρησε στη σύλληψη του καπετάνιου.

Ο αντιναύαρχος ε.α του Πολεμικού Ναυτικού Γιώργος Ροΐδης, σχολιάζοντας το περιστατικό εξήγησε στο onalert.gr, ότι είναι ακόμα αρκετά νωρίς για να υπάρξουν ακριβή συμπεράσματα, ενώ τόνισε ότι το συμβάν ξύπνησε εικόνες από την τραγωδία του «Μέρλιν».

«Όλα τα ναυτικά ατυχήματα είναι περίεργα, ωστόσο έχουν μια αιτία.

Αυτή την ώρα είναι αρκετά νωρίς για να βγάλει κάποιος συμπεράσματα για το πως προκλήθηκε. 

Οι ενδείξεις όμως δίνουν την δυνατότητα να υποθέσουμε πως την ευθύνη φαίνεται να την έχει το εμπορικό πλοίο. 

Δυστυχώς υπάρχουν έντονα στοιχεία με το ατύχημα που είχε συμβεί το Νοέμβριο του 1972 με το πολεμικό πλοίο “Μέρλιν” και το τάνκερ «World Hero». 

Τότε είχαμε θρηνήσει και νεκρούς καθώς 44 μέλη του πληρώματος του αποβατικού σκάφους του Π.Ν. «Μέρλιν», έχασαν τη ζωή τους.

Το ατύχημα τότε είχε γίνει στο ύψος της Πειραϊκής εκεί που είναι στη στεριά ένας μεγάλος σταυρός. 

Τον σταυρό τότε για τα θύματα του συγκεκριμένου ατυχήματος τον είχαν τοποθετήσει». ανέφερε ο αντιναύαρχος.

«Για το σημείο που έχει χτυπηθεί το “Καλλιστώ”, φαίνεται πως φταίει το εμπορικό»

Μιλώντας για τις ευθύνες του εμπορικού πλοίου, ο κ. Ροΐδης τόνισε: 

«Όταν μιλάμε για στοιχεία δεν αναφερόμαστε μόνο στις καταθέσεις, αλλά και στα συστήματα των δυο καραβιών. 

Για το σημείο που έχει χτυπηθεί το “Καλλιστώ”, φαίνεται πως φταίει το εμπορικό. 

Το πρόβλημα είναι πως τα εμπορικά πλοία αυτού του μεγέθους δεν έχουν καλή ορατότητα μπροστά στην πλώρη τους, με αποτέλεσμα να δημιουργείται εξαιτίας των conteiner ένας νεκρός τομέας στο σημείο αυτό. 

Συνήθως εκεί τοποθετούν έναν ιστό πλώρα και πάνω υπάρχει πάντα μια κάμερα, παλαιότερα στο σημείο υπήρχε οπτήρας.

Γι αυτό λέμε πως είναι πολλά τα στοιχεία που μπαίνουν μέσα στην εξίσωση, ώστε να δούμε ποιος πραγματικά φταίει».

ΒΙΝΤΕΟ

Δεν υπάρχουν σχόλια: