Κυριακή, 21 Απριλίου 2019

Επιπρόσθετα τρομερά πράγματα στα κεφάλια αυτών που αδίκησαν την μικρή αλλά μεγάλη Ελλάδα;



Αδελφοί,   
«ξεκίνησαν  γιορτές, εκλογές, εξελίξεις…
Η Ευρώπη ξεκινάει για την νέα ΕΥΡΩ-ΒΟΥΛΗ
Και  η Ελλάδα ξεκινάει δίχως να το καλο πιστεύει ΘΕΙΑ ΒΟΥΛΗ για την ΑΓΙΑ ΣΟΦΙΑ και την ΠΟΛΗ. Αυτό είναι το σχέδιο. Άραγε ποιοι θα είναι οι τυχεροί της ιστορίας;»
μας μεταφέρθηκε πριν λίγα 24ωρα.
Το ότι φτάνουμε σχετικά σώοι και αβλαβής στην Μεγάλη Εβδομάδα του 2019 είναι από μόνο του ένα μεγάλο Θαύμα , σε σχέση με αυτά που μας έκαναν και αυτά που ετοιμάζουν για να μας κάνουν.
Γράφει ο Δρ. Κωνσταντίνος Βαρδάκας


Φέτος οι τούρκοι και οι τοκογλύφοι έχουν μια ιδιαίτερη ανυπομονησία να ολοκληρωθεί οσονούπω το μαύρο σχέδιο του διαμελισμού της Ελλάδος.
Και εμείς εισερχόμενοι στην κατανυκτική Μεγάλη Εβδομάδα ψάλλουμε «Πρόσθες Αυτοίς Κακά ΚΥΡΙΕ, Πρόσθες Αυτοίς Κακά Τοις Ενδόξοις Της Γής» όχι γιατί το επιθυμούμε, αλλά γιατί  οι ίδιοι οι πολέμιοι της Ελλάδος  με τις πράξεις και τις ενέργειες τους το φέρνουν κατά πάνω τους.
Οι σχεδιασμοί των αντίχριστων δυνάμεων πάντα ξεκινούν την άνοιξη που είναι συνυφασμένη με την  Πασχάλια περίοδο.
23 Απριλίου 2010 η μαύρη επέτειος της εισόδου μας στα χέρια των τοκογλυφικών μηχανισμών της Δύσης από το γεωπολιτικά ευαίσθητο Καστελόριζο.
Αξέχαστος  τότε ο Απρίλης του 2010, η Πλάση με το (ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ) ακούει απροκάλυπτα και το «Σταυρώστε, Σταυρώστε τους Έλληνες» 
και ξαφνικά η πατρίδα μας γιόμισε  με Σταυρούς κάθε μεγέθους και φορτίου, κάθε σπίτι και ένας οι περισσότεροι Σταυροί, κάθε γωνιά και ένα ακάνθινο στεφάνι.
Κάθε μπαλκόνι υποψήφιο για απενενοημένο διάβημα!!
Να πως μας κατάντησαν !! εδώ και τόσα  χρόνια η ζωή μέσα στην Ελλάδα να  καταστεί μια επώδυνα  συνεχόμενη πρόκληση για  επιβίωση ανάμεσα σε ψεύτες και απατεώνες.
Όμως το κακό δεν ξεκίνησε  το 2010, έχει γεωπολιτική αφετηρία πολύ πριν, εδώ κοντά στα σύνορα μας.
Και κατά μια σύμπτωση  όλα τα μεγάλα γεγονότα πυροδοτήθηκαν  στην Ορθόδοξη γειτονιά μας σε μια συγκεκριμένη  χρονική περίοδο.
Βλέπουμε λοιπόν τους  Εξουσιαστές αυτού του αιώνος του απατεώνος να έχουν μια κοινή συνήθεια  και να επιθυμούν διακαώς να  κτυπήσουν την Ορθοδοξία  στην ΣΤΑΥΡΟΑΝΑΣΤΑΣΙΜΗ περίοδο της.  
Αντικρίσαμε στην δεκαετία του ‘90  και στην  Πασχάλια περίοδο να γεμίζουν την Σερβία με βόμβες απεμπλουτισμένου ουρανίου δίχως σπλάχνα οικτιρμών .  
Στην συνέχεια άφησαν  κάποια χρόνια να περάσουν και προετοίμασαν τις συνθήκες  για  το επόμενο γειτονικό κτύπημα τους.
Μέσα στην προετοιμασία τους αυτή  φαίνεται να εντάσσεται  και ο οικονομικός εφιάλτης του 2010  με έναρξη εισαγωγής στο ΔΝΤ και την περίφημη  Τρόικα για την Ελλάδα την Πασχάλια Αναστάσιμη περίοδο του αυτού έτους.
Και φυσικά  σήμερα συνεχίζουν απτόητοι  εν έτη 2019 να θέλουν  να δέσουν με χειροπέδες και να κατακρεουργήσουν  Ελλάδα – Κύπρο – ΑΙΓΑΙΟ κατά τον ίδιο τρόπο που να συμπίπτει χρονικά μέσα στην ίδια Σταυρό - Αναστάσιμη περίοδο.
Λες και είναι συνεννοούμενοι!!
Σίγουρα όμως κάποιος ήξερε από παλιά τα ύπουλα  σχέδια τους και αυτός ήταν ένας απλοϊκός αλλά πνευματοκίνητος  Αγιορείτης που έλεγε χρόνια πριν  «η φωτιά που ξεκίνησε στην Σερβία θα επεκταθεί  και στα Βαλκάνια, Αιγαίο»
ΑΓΙΟΣ ΠΑΙΣΙΟΣ.
Είναι γνωστό αυτό που έλεγε ο μακρόθυμος  Άγιος Γέροντας του Έθνους μας  για τους κακούς κοσμικούς άρχοντες  «ότι καλόν είναι ο ΘΕΟΣ να τους  δίνει μετάνοια και μετά να τους παίρνει και να εύχεσθε να βγουν νέοι Μακκαβαίοι .
Ακολουθία Όρθρου ΜΕΓ. ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ με το που εισερχόμαστε στην κατανυκτική ατμόσφαιρα των Ιερών Ναών μας τα ψαλμικά ακούσματα είναι συνταρακτικά «Δικαιοσύνη μάθετε οι ενοικούντες επί της γης» , όμως τι να το κάνεις, τόσα χρόνια ισχύει το λαϊκό ρητό «στου κουφού την πόρτα όσο θέλεις βρόντα» για αυτό φθάσαμε εδώ που φθάσαμε όλοι ανεξαιρέτως.
Ο καθένας με το αντίστοιχο ποσοστό ευθύνης του.  
Όμως για μία ιδιαίτερη κατηγορία κάποιων από αυτών  που κινούνται μέσα στους διαδρόμους της κοσμικής και πολιτικής δόξας ψέλνεται  κάτι πολύ πιο βαρύ  και επίκαιρο και αυτό είναι ο δ΄στίχος του ψαλμού «Πρόσθες αυτοίς κακά ΚΥΡΙΕ, Πρόσθες αυτοίς κακά τοις ενδόξοις της γης»;
Οι αθεόφοβοι εξουσιαστές μπορεί να έχουν  άγνοια των εγκληματικών επιπτώσεων των τεκταινομένων τους;
όμως ο ΑΓΙΟΣ ΤΡΙΑΔΙΚΟΣ ΘΕΟΣ έχει γνώση αυτών των σχεδίων .
Τον παραπάνω ψαλμό τον απαγγέλουν  κάθε στιγμή στον ουρανό τα απανταχού της γης αθώα θύματα αυτών των εγκληματιών και έτσι εξουδετερώνουν την επερχόμενη  παγκόσμια κακία τους.
Σε αυτές τις δύσκολες στιγμές της εγκατάλειψης και της προδοσίας  και σε όσες  πιθανώς ακολουθήσουν  οφείλουμε και εμείς  σαν υποψήφια θύματα της παγκόσμιας ασυδοσίας  να σφραγίσουμε τα χείλη μας με την ΕΥΧΗ «Κύριε Ιησού Χριστέ Υιέ και Λόγε του Θεού ελέησον μας» τα δε χέρια μας με την άδολη αγάπη στην πατρίδα.  
και να προσθέτουμε τα παραπάνω ψαλμικά συμμετέχοντας στις ουράνιες ψαλμωδίες που επιβεβαιώνουν  και επιφέρουν την νίκη του ΑΡΝΙΟΥ επί των αρχόντων του σκότους που βιάζονται στις μέρες μας πολύ, αλλά στο τέλος θα καταπωθούν  από το ΦΩΣ της ΑΝΑΣΤΑΣΕΩΣ  γιατί τολμούν  να  ΤΟ  προσβάλουν τέτοιες Άγιες ημέρες που έρχονται.
Στην καρδιά της  Ευρώπης στο Παρίσι  γίνονται οφθαλμοφανώς αυτά για τα οποία μας  μίλησε ο γιος  Νικόλαος  [Βελιμίροβιτς] πισκόπου χρίδος
Και αναρωτιόμαστε αν ο ΑΓΙΟΣ γνώριζε ότι θα πέσουν τα δομικά στοιχεία της Παναγίας των Παρισίων και οι δρόμοι της Πόλης του γνωστικού φωτός θα φλέγονται από τις διαδηλώσεις των κίτρινων γιλέκων, όταν έλεγε πολλά χρόνια πριν:
«Στενοχωριέμαι γιά τήν Ερώπη, γιατί θά καταστραφε πως Καπερναούμ.
Ο περήφανοι πύργοι της θά γκρεμιστον, θα καταστραφον καί ο λεωφόροι της θά μετατραπον σέ τόπους πού θά φυτρώσουν θάμνοι μέ γκάθια, που θά κάνουν τη φωλιά τους τά φίδια.
Στόν τόπο πού τώρα κούγονται φωνές ναντίον το Χριστο, θά κούγονται κραυγές πό κουκουβάγιες καί ορλιαχτά πό τσακάλια.
Τή στιγμή πού Ερώπη νόμισε για τόν αυτό της πώς κπολιτίστηκε, τότε ταν καί πού γρίεψε. Τή στιγμή πού νόμισε πώς τά ξερε λα, τότε ταν και πού παραφρόνησε. Τήν στιγμή πού νόμισε πώς πέκτησε μεγάλη δύναμη, τότε ταν καί πού χασε λη της τή δύναμη.
ρίστε δελφοί μου, τό ντικείμενο μελέτης καί διδαχς.
Δοξάστε τόν Χριστό, τόν Θεό, γιά να σς δοξάσει καί ατός στή βασιλεία τν ορανν. μήν.»
ΠΗΓΗ : γίου Νικολάου [Βελιμίροβιτς] πισκόπου χρίδος, Μέσα πό τό Παράθυρο τς Φυλακς. Μηνύματα στό λαό, κδ. «ρθόδοξος Κυψέλη», Θεσσαλονίκη 2012, σσ. 105-108.
Τελικά τι σημαίνει το ψαλλόμενο αυτές τις ημέρες    «Πρόσθες ατος κακά, Κύριε, πρόσ­θες ατος κακ τος νδόξοις τς γς» (σ. κς΄ [26] 15).
«Εναι στίχος πο τν κομε στ προοίμιο τν κολουθιν το Νυμφίου κατ τ Μ. βδομάδα.
Προτάσσεται πρν π τ κατανυκτικ τροπάριο «δο Νυμφίος ρχεται», μαζ μ λλους τρες στίχους («κ νυκτς ρθρίζει τ πνεμά μου πρς σέ, Θεός...» κ.ο.κ.), κα λοι μαζ νήκουν στν περίφημη «δ» το προφήτη σαα.
Σκανδαλιστικς κούγεται στίχος. 
Εχόμαστε λοιπν μέσα στν κκλησία ν δίνει Θες κακ στος νδόξους, τος κυβερντες τς γς;
Κα πς ατ μπορε ν συνάδει μ τ πνεμα το λέους κα τς συγγνώμης πο κυριαρχε στν κκλησία μας, ατ πο διος Κύριος μς δίδαξε, ταν μάλιστα νέβαινε στ Σταυρ δηγημένος π τος κακούργους κείνους χθρούς Του;
Πς μπορε τ «πρόσθες κακ τος νδόξοις τς γς» ν συμφωνήσει μ τ «Πάτερ, φες ατος· ο γρ οδασι τί ποιοσι»; (Λουκ. κγ΄ [23] 34).
Καταρχς πρέπει ν πομε τι τ «πρόσθες κακ» νήκει στν ποχ τς Παλαις Διαθήκης, ταν δηλαδ κόμα δν εχαν κχυθε στν κόσμο τ πειρα λέη κα ο οκτιρμο το γίου Θεο, τ ποα κριβς ξεχύθησαν μ τ σταυρικ θυσία το Κυρίου ησο Χριστο.
Ο νθρωποι τς Παλαις Διαθήκης, κόμα κα ο γιότεροι ξ ατν, δν ταν σ θέση ν ννοήσουν τ βάθος κα πλάτος τς θεϊκς συγκαταβάσεως, το λέους κα τς φιλανθρωπίας το μεγάλου Θεο. Κα προκειμένου ν διατηρηθε κέραιη κα λώβητη λατρεία το ληθινο Θεο, προέβαιναν σ τέτοιου εδους φορισμος σων δειχναν στ ζωή τους σέβεια κα ποστασία.
δ μως τ πνεμα ατ ξεπερνιέται π τν σαα
Διότι Προφήτης το Θεο, προβλέποντας τ μέλλον τν νθρώπων ατν κα ντιλαμβανόμενος τί Θες πρόκειται ν πράξει σατούς, λέει κ τν προτέρων σα πρόκειται ν πάθουν ο σχυρο τς γς, ο κυβερντες τν θνν πο εναι σεβες κα δικοι, πονηρο κα λαζόνες, κα συμπεριφέρον­ται μ σκληρότητα κα δικία πρς τος πηκόους τους, μ πολογίζοντας οτε νθρώπινο οτε θεο δίκαιο. προστακτικ συνεπς «πρόσθες» δν σημαίνει τι Προφήτης εχεται στ Θε ν τιμωρήσει μ λλεπάλληλες συμφορς τος σχυρος τς γς, λλ τι δίνει σαφ προειδοποίηση, προβλέπει καθαρ ατ πο Θες πρόκειται ν πράξει
«Προαγορευτικόν», δηλαδ προφητικ εναι ­δ τ «πρόσθες»,ξηγε ρμηνευτς τν Γραφν Θεοδώρητος, μ τ ποο Προφήτης «προλέγει τν λεθρον τν διωκόντων τος εσεβες»1.
κόμα μως κι ν τσι χουν τ πρά­γματα, θ μποροσε ν ντείπει κανείς, γιατί Θες ν στέλνει κακ σ σους δν θέλουν ν βαδίζουν σύμφωνα μ τ νόμο Του
Στν ρώτηση ατ παντ διεξοδικ Μ. Βασίλειος στ λόγο του «τι οκ στιν ατιος τν κακν Θεός». 
κε μέγας εράρχης, φο ξαρχς κάνει τ διάκριση το πραγματικοφύσει») κακο, πο εναι μαρτία, π τ θεωρούμενο π μς κακότ πρς τν μετέραν ασθησιν»), πο εναι ,τι μς πονε κα μς κάνει ν θλιβόμαστε (πόνοι, δυστυχίες, συμφορές, καταστροφές, θάνατος), πειτα ξεκάθαρα λέει τι Θες δν φτιαξε κακ στν κόσμο.
Πς ξάλλου εναι δυνατν πανάγαθος Θες ν φτιαξε κάτι κακό;
«λως μ Θεν ατιον γο τς πάρξεως το κακο», σ καμι περίπτωση μ θεωρήσεις τν Θε ατιο τς πάρξεως το κακο, τονίζει ερς Πατήρ.
Τ κακ πάρχει, ξηγε, π τ ατεξούσιον το νθρώπου, τ θέλησή του ν πομακρυνθε π τν Θεό, πο εναι ζω κα πηγ κάθε γαθο.
ν τούτοις, κάποτε Θες παραχωρε ν συναντήσουν τν νθρωπο ατ πο θεωρομε θλιβερά, κα τ ποα εναι συν­έπειες το ντως κακο, τς μαρτίας.
Κα τ κάνει ατ Θεός, ξηγε κα πάλι Μ. Βασίλειος, «πρς τ συμφέρον», «π διορθώσει τν πλημμελημάτων», καθότι λα ατ τ δειν «τς κακίας τν αξησιν περικόπτουσι».
νθρωπος ταπεινώνεται π τν ωσ­φορική του λαζονεία κα συστέλλεται, δηγεται σ πίγνωση κα μετάνοια.
Συν­επς, καταλήγει ερς Πατήρ, μ λα ατ τ δειν Θες ναιρε τ ντως κακό, πο εναι μαρτία.
πιπλέον, μ τ ν εναι ο σχυρο τς γς, βασιλες κα ρχοντες κα μεγιστάνες, σ περίοπτη θέση, γίνονται πρότυπα κα ποδείγματα ζως π τν πολ λαό.
ν λοιπν ατο λαζονεύονται κα δικον, κα παρ τατα μένουν τιμώρητοι, ατ πωσδήποτε θ παρακινήσει πολλος ν κολουθήσουν τν διο δρόμο, μ τν δέα μάλιστα τι δν πάρχει κανένας Θεός, καμι δικαιοσύνη πέρτερη το δικαίου το σχυροτέρου, οσιαστικ δηλαδ ατο πο νομάζουμε «νόμο τς ζούγκλας».
μως τσι πο θ δηγηθε κοινωνία μας;
Δύο καλ συνεπς προξενε  Θες μ τν παραχώρηση δεινν στος σεβες σχυρούς
Πρτονπεριστέλλει τν σέβειά τους κα δεύτερονκαταστέλλει διαθέσεις δικίας κα κινήσεις ποστασίας  νθρώπωνο ποοι κριβς μετανοονπειδ βλέπουν  κα κατανοον πς ργάζεται  Θεός στν κόσμο.
Ο Χριστιανοίζώντας στν ποχ τς Χάριτοςχουμε  χρέοςσύμφωνα μ τν πιταγ το ποστόλου Παύλουν εχόμαστε γαθ «πρ πάντων τν ν  περοχ ντων» (Α΄ Τιμβ΄ 2)
Παραλλήλως μως, ταν βλέπουμε τς συνέπειες τς ποστασίας π τ θέλημα το Θεο, τότε καταλαβαίνουμε τί σημαίνει τ «πρόσθες ατος κακά, Κύριε», κα ατ μς γίνεται φορμ κόμα περισσότερο ν ελογομε κα ν δοξάζουμε τν πειρη φιλανθρωπία Του, ποία ,τι πιτρέπει, τ πιτρέπει πρς τ ληθιν κα αώνιο συμφέρον μας
1. Θεοδωρήτου Κύρου, Ες τν προφήτην σααν, PG 81, 368C.
2. Βλ. Μ. Βασιλείου, τι οκ στιν ατιος τν κακν Θεός, ΕΠΕ 7, 92· 100· 104.
Ορθόδοξο Περιοδικό “Ο ΣΩΤΗΡ”
ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ
Δρ. Κωνσταντίνος Βαρδάκας

Δεν υπάρχουν σχόλια: