Παρασκευή, 12 Μαΐου 2017

Η διαίσθησή μου λέει ....


'Αλλα αντί άλλων....


Έχω την διαίσθηση, πως ότι πρόκειται να συμβεί παγκόσμια, αλλά και στην Ελλάδα μας, θα συμβεί απο τις 21 Μαίου και μετά… έως τον Ιούλιο ( με το άλογο στ’ αλώνι που έλεγε και ο ΠατροΚοσμάς ).
Δυστυχώς επειδή είμαι ολίγον «ανάποδος», η προσωπική μου φτωχή γνώμη είναι ότι, παρά τους «λευκούς καπνούς» που μας έριξαν στα μάτια τα …. «τσοντοκάναλα» και τα ευχάριστα σενάρια των Τσιπροκαμμένων και των συν αυτώ, προσωπικά δυσκολεύομαι και ΔΕΝ βλέπω «φώς» και κλείσιμο της … «αξιολόγησης», στο Eurogroup της 22ας Μαϊου…
Ρισκάρω φυσικά, με μια γνώμη τελείως ΑΝΤΙΘΕΤΗ από το σύνολο του γραπτού λόγου και του διαδικτύου, αλλά η διαίσθησή μου σπάνια με ξεγελάει… και θα επιμείνω....
Οι δικοί μας Τσιπροκαμμένοι, θα τα περάσουν ΦΥΣΙΚΑ τα μέτρα στη Βουλή κανονικά και με το όποιο κόστος...
Το θέμα είναι, ότι αν βγεί η διαίσθησή μου, θα εξευτελιστούν τελείως, αλλά αυτό είναι καθαρά ΔΙΚΟ τους θέμα….
Το πρόβλημα για ΟΛΟΥΣ μας θα είναι, από εκεί και πέρα….που θα συμβούν όσα πρόκειται να συμβούν…..
Πάντως ο εχθρός, θα είναι κατά πρώτον, ο φόβος μας και οφείλουμε να τον νικήσουμε...
Πώς ; 
Μα φυσικά με την βοήθεια του Κυρίου μας Ιησού Χριστού !
Κύριε Ιησού Χριστέ ελέησον ημάς ! ! ! 
Και να ΜΗ ξεχνάμε : Η Σταύρωση προηγείται της Ανάστασης... και όλα καλά θα πάνε....
Κώστας Μίχος