Πέμπτη, 2 Φεβρουαρίου 2017

ΑΛΙΕΥΜΕΝΟ ΑΠΟ ΤΟ FACEBOOK . . .

Αποτέλεσμα εικόνας

ΓΡΑΦΕΙ Ο ΔΡ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ.Ε.ΔΡΟΥΓΟΣ 


Athanasios Drougos
2 ώρες · 
ΜΟΥ ΤΗΛΕΦΩΝΗΣΑΝ ΕΠΙΤΙΜΟΙ Α/ΓΕΝ, ΑΡΧΗΓΟΙ ΣΤΟΛΟΥ, ΚΥΒΕΡΝΗΤΕΣ ΠΛΟΙΩΝ ΜΑΣ ΕΚΕΙΝΕΣ ΤΙΣ ΜΟΙΡΑΙΕΣ ΝΥΧΤΕΣ ΤΩΝ ΙΜΙΩΝ/ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ 7 ΔΙΑΤΕΛΕΣΑΝΤΕΣ ΔΙΟΙΚΗΤΕΣ ΑΣΔΕΝ ΑΠΟ ΤΟ 1995 ΜΕΧΡΙ ΚΑΙ ΣΗΜΕΡΑ.
ΚΑΙ ΜΟΥ ΕΠΕΣΗΜΑΝΑΝ.
ΘΑΝΑΣΗ ΜΙΛΑΝΕ ΑΣΧΕΤΟΙ ΕΠΙ ΤΩΝ ΘΕΜΑΤΩΝ ΠΟΥ ΔΕΝ ΗΣΑΝ ΟΥΤΕ ΣΤΟ ΘΑΛΑΜΟ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΤΟΥ ΓΕΝ , Ή ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ΑΠΟ ΤΑ ΣΧΕΔΙΑ ΑΜΥΝΑΣ ΤΩΝ ΔΩΔΕΚΑΝΗΣΩΝ...
ΚΑΙ ΛΕΝΕ ΑΣΥΝΑΡΤΗΣΙΕΣ'.
ΜΟΥ ΤΗΛΕΦΩΝΗΣΕ ΠΡΩΗΝ ΔΙΟΙΚΗΤΗΣ ΑΣΔΕΝ ΚΑΙ ΜΕΤΕΠΕΙΤΑ Α/ΓΕΣ ΚΑΙ Α/ΓΕΕΘΑ...
ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΚΑΠΟΙΑΣ ΗΛΙΚΙΑΣ ΕΙΝΑΙ...ΑΚΟΥΝΕ ΑΣΧΕΤΟΥΣ ΚΑΙ ΤΥΧΑΡΠΑΣΤΟΥΣ ΝΑ ΜΙΛΑΝΕ ΓΙΑ ΟΛΑ...ΣΤΑ ΠΕΡΙ ΙΜΙΩΝ...ΚΑΙ ΕΧΟΥΝΕ ΕΚΡΑΓΕΙ...
ΚΑΙ ΕΙΜΑΙ ΚΑΙ ΚΟΥΡΑΣΜΕΝΟΣ...ΩΣ ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΝΑΚΑΜΨΑΣ ΑΠΟ ΚΡΥΩΜΑ.....ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΟΥ ΑΦΗΝΟΥΝ ΗΣΥΧΟ....ΑΛΛΑ ΕΧΟΥΝΕ ΔΙΚΙΟ.
ΤΟΥΣ ΕΞΗΓΩ.
ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΣΟΒΑΡΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΑΥΤΑ...Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΕΙ ΤΑ ΣΕΝΑΡΙΑ ΤΗΣ ΦΑΝΤΑΣΙΑΣ ΤΟΥ ΣΕ ΡΑΔΙΟΦΩΝΑ ΚΑΙ ΤΗΛΕΟΡΑΣΕΙΣ. 

ΑΥΡΙΟ ΒΡΑΔΥ ΘΑ ΜΙΛΗΣΩ ΣΤΑ ΠΑΡΑΠΟΛΙΤΙΚΑ 90.1FM ΓΙΑ ΤΟ ΠΟΙΟΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΜΙΛΗΣΟΥΝ....ΕΠΙΚΕΝΤΡΩΝΟΜΑΙ ΣΤΑ ΙΜΙΑ./
ΠΑΡΑΠΟΛΙΤΙΚΑ. 90.1FM /22.10-00.00 ΣΤΗΝ ΕΚΠΟΜΠΗ ΤΟΥ ΑΝΔΡΕΑ ΜΑΖΑΡΑΚΗ.
ΝΑ ΕΙΣΘΕ ΟΛΟΙ ΕΚΕΙ...ΜΑΖΙ ΜΟΥ Ο ΑΝΤΙΣΤΡΑΤΗΓΟΣ ΕΑ ΛΑΜΠΡΟΣ ΤΖΟΥΜΗΣ. 
ΚΑΘΕ ΧΡΟΝΟ. ΣΤΗΝ ΕΠΕΤΕΙΟ ΤΩΝ ΙΝΙΩΝ ΑΚΟΥΣ ΚΑΘΕ ΚΑΡΥΔΙΑΣ ΚΑΡΥΔΙ....
ΚΑΙ ΑΠΟ ΒΔΟΜΑΔΑ ΤΗΛΕΟΠΤΙΚΑ.
ΘΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΩ.
ΥΠΟΨΗ ΓΝΩΣΤΟ ΚΑΝΑΛΙ....ΕΙΧΕ ΕΤΟΙΜΑΣΕΙ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΕ ΜΙΝΙ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ...
ΟΜΩΣ ...ΕΣΩΤΕΡΙΚΑ ΥΠΟΒΑΘΜΙΣΑΝ ΤΟ ΘΕΜΑ ΤΩΝ ΙΜΙΩΝ...ΕΠΑΙΞΕ ΤΡΙΤΟ...ΠΡΟΦΑΝΕΙΣ ΛΟΓΟΙ....
ΓΙΑΤΙ ΘΑ ΜΙΛΟΥΣΑΝ ΜΕ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΔΥΟ ΑΞΙΩΜΑΤΙΚΟΙ-ΤΖΙΜΑΝΙΑ....
ΑΛΛΑ ΕΙΠΑΜΕ ΔΕΝ ΘΕΛΟΥΝΕ ΑΛΗΘΕΙΕΣ....
Athanasios Drougos ΞΕΡΩ ΜΕ ΑΚΡΙΒΕΙΑ ΤΙ ΕΓΙΝΕ ΕΚΕΙΝΟ ΤΟ ΒΡΑΔΥ.. ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟ ΕΛΙΚΟΠΤΕΡΟ. ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΒΛΕΠΩ ΓΙΑ 4-5 ΧΡΟΝΙΑ ΑΚΟΜΑ ΝΑ ΒΓΑΙΝΕΙ..../ΟΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΝΟΜΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ...ΑΝ ΜΙΛΗΣΕΙΣ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΔΙΑΦΟΡΑ..../ΟΜΩΣ ΜΠΟΡΟΥΝ ΚΑΠΟΙΟΙ ΠΑΝΩ ΚΑΤΩ ΝΑ ΠΟΥΝΕ...ΚΑΙ ΟΧΙ ΤΥΧΑΡΠΑΣΤΟΙ ΑΡΚΟΥΔΙΑΡΗΔΕΣ ΝΑ ΑΕΡΟΛΟΓΟΥΝ...