Πέμπτη, 16 Φεβρουαρίου 2017

ΠΕΡΙ . . . ΟΛΥΜΠΙΑΚΗΣ . . .

Αποτέλεσμα εικόνας για ΟΛΥΜΠΙΑΚΗ ΕΘΝΙΚΟΣ ΑΕΡΟΜΕΤΑΦΟΡΕΑΣ

Του πάλαι ποτέ, δικού μας εθνικού αερομεταφορέα !


Πριν 5-6 χρόνια, οι περισσότεροι Έλληνες αισθάνθηκαν ανακούφιση, που έκλεινε ο επιζήμιος ; ; ; εθνικός μας αερομεταφορέας.
Πιστεψαμε τον κ. Κ. Χατζηδάκη . . . που έλεγε ότι με τα χρήματα που θα εξοικονομούσε το δημόσιο από το κλείσιμο της Ολυμπιακής, θα έκτιζε κάθε μήνα από ένα νοσοκομείο και  . . . . πόσα δημόσια σχολεία ! ! ! !
Βρέστε μου πόσα νοσοκομεία και πόσα σχολεία έχτισαν ΟΛΟΙ αυτοί οι άχρηστοι πολιτικοί τα τελευταία 7-8 χρόνια κι έτσι ελπίζω να καταλάβουμε πως . . . μας δουλεύουν.  

Έλεγε ακόμη ο κ. Κ. Χατζηδάκης, ότι το τέλος του μονοπωλίου του εθνικού αερομεταφορέα, θα βοηθούσε τον ελεύθερο ανταγωνισμό στις αερομεταφορές, που με την σειρά του, θα λειτουργούσε υπέρ του πολίτη, αφού θα έπεφταν οι τιμές και θα αναβαθμίζονταν οι προσφερόμενες υπηρεσίες.
Μέσα σε μια ατμόσφαιρα εθνικής ανάτασης, ο μέγας σωτήρας Βγενόπουλος αγόρασε μεταξύ αλλων, τα δικαιώματα και τα σήματα της Ολυμπιακής και έφτιαξε μια άλλη εταιρεία, με το όνομα olympic air, η οποία δεν είχε καμιά σχέση με την παλιά Ολυμπιακή.
Δεν ξέχασα και το σλόγκαν που διαφήμιζε την νέα εταιρεία :  Η ΕΛΛΑΔΑ ΨΗΛΑ.
Όπως δεν ξέχασα και πως πλασσάρονταν από τα «έγκριτα» Μέσα Μαζικής Εξαπάτησης, ακόμα και ως μια ελπιδοφόρα πολιτική λύση ! ! !
Τα πρώτα δείγματα της … «θεάρεστης» κίνησης του κ. Κ. Χατζηδάκη δεν άργησαν να φανούν.
Κόπηκαν οι έκτατες αποκομιδές ασθενών από τα νησιά, αφού στο όνομα του κέρδους, οι διάδοχοι της κακιάς Ολυμπιακής, δεν θυσίαζαν θέσεις επιβατών για να τοποθετήσουν φορεία, όταν αυτό κρίνονταν αναγκαίο.
Η εναλλακτική λύση για τους νησιώτες μας, είναι μέχρι σήμερα :
α) το πλοίο της γραμμής,
β) η Πολεμική Αεροπορία αν και εφόσον υπάρχει διαθέσιμο πτητικό μέσο και
γ) τα νοσοκομεία της γειτονικής Τουρκίας ! ! !
Τι φίλοι είμαστε άλλωστε ; ; ; ;
Πολύ σύντομα ο «νέος Ωνάσης» ξεχάστηκε, εξαφανίστηκε από την Οlympic Air και τράβηξε κατά Κύπρο μεριά, για νέες … «επιτυχίες» !
Η εταιρεία που λανσάριζε, ως την εταιρεία που θα πήγαινε την ΕΛΛΑΔΑ ΨΗΛΑ, έχει σήμερα λιγότερα δρομολόγια από αυτά που είχε η ΤΑΕ . . .  το 1957 ! ! !
Μεγάλε Χατζηδάκη με τις επιλογές σου ! ! ! !
Έχεις το θράσος και αρθρογραφείς σε εφημερίδες δεξιά και αριστερά ... αλλά κάτι θα ξέρεις εσύ ... ο ΕΛΛΗΝΑΣ ΞΕΧΝΑ εύκολα ... δίκιο έχεις . . .
Κάπου εκεί ( στο 1957 ) πρέπει να βρίσκεται και η Ελλάδα στον παγκόσμιο χάρτη των αερομεταφορών σήμερα, αφού για να πάς π.χ. στην Νέα Υόρκη χρειάζεσαι συνολικά στην καλύτερη περίπτωση, περίπου 19 ώρες, όταν με την κακιά Ολυμπιακή χρειαζόμασταν 10 ώρες.
Αλλά η ΟΛΥΜΠΙΑΚΗ είχε χρέη . . . ας είναι καλά τα κόμματα της ΝΔ και του ΠΑΣΟΚ που με τους ημέτερους αργόμισθους που βόλευαν και τα χρέη απο τις εκλογικές μετακινήσεις των κομματικών τους στρατών, η καημένη η ΟΛΥΜΠΙΑΚΗ είχε χρέη . . . 
Η έλλειψη αερομεταφορέα που να εκτελεί διηπειρωτικά δρομολόγια αναβάθμισε τον ρόλο της Τουρκίας και έκανε το αεροδρόμιο της Κωνσταντινούπολης-συγγνώμη, Ινσταμπούλ ήθελα να πω- το αεροπορικό κόμβο της Ν.Α. Μεσογείου.
Το έγκλημα που τελέστηκε στις αερομεταφορές είναι ένα ακόμη προστιθέμενο . . . στα εγκλήματα που διαπράχθηκαν εις βάρος της χώρας, αλλά ο λαός . . . ΔΕΝ πήρε χαμπάρι, ως συνήθως.
Δυστυχώς αδυνατώ να γράψω περισσότερα για την υπόθεση  του κλεισίματος του εθνικού μας αερομεταφορέα, για προφανείς λόγους.
Εύχομαι όμως, κάποια στιγμή να συμβεί οτι συνέβει και στην Ελβετία με την υπόθεση του κλεισίματος της SWISSAIR.                     
Τώρα που αραβική εταιρεία, ανοίγει απευθείας πτήση Αθήνα - Νεα Υόρκη, στην θέση της δικής μας εταιρείας.
Ελπίζω να νιώθουμε ΟΛΟΙ μας  πολύ υπερήφανοι, για τα ψέματα του κ. Κ. Χατζηδάκη που χάψαμε σαν  . . . »χάνοι», πριν 7 χρόνια . . .  


Κώστας Μίχος